Članek
Mesto žensk ali (vas) moških?
Objavljeno Oct 23, 2013

TALE ZAPIS SO MI NA MMC RTV UMAKNILI. ZATO GA OBJAVLJAM NA TEM MESTU. NIKOGAR NE ŽALIM, SAMO KRITIČNO MISLIM FEMINIZEM, SIMONE DE BEAUVOIR (NJEN DRUGI SPOL) IN RDEČE ZORE NAD MESTOM ŽENSK.

Oktober je (v Ljubljani), kot že dolga leta, tudi letos v znamenju žensk, bolje rečeno Mesta žensk, ali še natančneje Rdeče zore nad Mestom žensk. Že devetnajst let poteka mednarodni festival sodobne umetnosti, seveda umetnic ženskega spola; moških je na tem festivalu bolj za vzorec oziroma imajo bolj obrobno in suportivno vlogo. Letošnja novost je povezava z mednarodnim feminističnim in queer oziroma lezibičnim festivalom Rdeče zore.  Celoten oktobrski projekt se torej leto Rdeča zora nad Mestom žensk. Siceršnji »osmomarčevksi« festival se je sedaj združil z Mestom žensk oziroma Mesto žensk dopolnjuje in teden (od 2. do 13. oktobra) razvleče do 26. oktobra.

Kakšne notranje boje so imele aktivistke oziroma ideologinje – sicer heteroseksualne ženske – z lezbijkami, ki gravitirajo k Rdečim zoram, verjetno ne bomo nikoli izvedeli. Dejstvo pa je, da sodobni feminizem spontano ugotavlja, da je ideologija feminizma morda res preveč kontaminirana z militantnimi lezbijkami in z njihovimi včasih res nemogočimi stališči in zavzemanji.

Program – prvi in drugi del – je oziroma bo (do 26. oktobra) tudi letos vseboval – pravijo pa (beri: želijo si), da tudi odkrival in opredeljeval – »vpliv performansa na različne segmente feminizma, teorije spolov in skušal skozi umetnice nekaj prispevati k diskurzu o sodobni politiki« torej ideologiji (obeh) spolov. Če smo malce pikri in filozofski, lahko rečemo, da festival v resnici ne bo nič odkrival, bo pa skušal ljudem predstaviti poglede, ki jih ima na koncept spola feminizem. Festival bo skušal ideološko vplivati, torej indoktrinirati udelžence in mimobežne opazovalce s (pro)feminističnimi pogledi na svet, na družbo, na razmerja med spoloma. Feministke v resnici niso tradicionalne (beri: »normalne in naravne«) ženske – pa vendarle: feministke pač niso ženske s tradicionalnimi pogledi na svoj in nasprotni spol. Večina njih ne seksa z moškimi, ali pa zalo poredko. Da bi oboževale – npr. oralno – »organ, ki njim na telesu manjka«? Se raje ubijejo! Med feministkami so tudi aseksualne ženske, ki so se jim moški skozi življenje zagravžali – večinoma (verjetno) zaradi spolnih zlorab. (Ta svoj večni problem bi sicer lahko reševale na konceptualno povsem drugačen način – s psihoterapijo.) Feministke so ženske – bolje rečeno niso ženske, najraje bi zapisal, da gre za »vaginalna bitja« –, ki čist drugače gledajo na koncept spolov kot običajne, torej normalne ženske.

Ko govorimo o feministkah in njihovo percepcijo (obeh) spolov seveda ni nepomembno kakšne spolne usmeritve so. Ne gre za to, da so mnoge ortodoksne lezbijke, druge aseksualke (ker so se jim moški zagravžali, ali pa so imele dominantno mamo ali pa jih je morda zgolj oče naslavljal kot sina, ki ga ni imel), tretje pa preprosto prakticirajo seks z obema spoloma – nekatere pa so čisto normalne, le da jim je feminizem skozi šolanje opral možgane, jih indoktriniral z ideologijo feminizma. Namreč: spolna usmerjenost – tudi heteroseksualna – vselej simptom, simptom določenih infantilnih procesov (najbolj tisti, ki so vezani na Ojdipov kompleks in kastracijo). In otroci (deklice) s specifičnim oziroma »težkim« otroštvom v primarni družini – takim, ki so ga imele mnoge feministke –, imajo pogosto problem s svojo spolno željo in spolno identiteto. To se seveda vselej pozna v njihovem vsakdanjim življenjem in v njihovih interesih tar afinitetah v mnogih življenjskih situacijah. Feministke so torej simptomatsko (pre)okupirane z ubadanjem oziroma s pozicioniranjem obeh spolov v družbi.

Medtem ko »normalne«,  bolje rečeno tradicionalne ženske, ki jim je feminizem deveta briga, blestijo v svoji koži in se povsem spodobno znajdejo v svojem življenju, še posebno takrat, ko svojo pojavnostjo – lepoto in seksapilom – briljirajo, feministke vselej dramatizirajo svojo vlogo in družbeni oziroma (med)spolni položaj. Pritožujejo se torej nad (med)spolnim položajem, da ne rečem mestom – pa ne tistim, ki ga ženska navadno zaseda v seksualnem aktu oziroma »figurah veneris« (mimogrede: tudi ta jim gre na živce), ampak položajem/mestom, ki ga zasedajo v družbi oziroma »mestu« (če le ne živijo na vasi) – odtod verjetno tudi umetniški slogan: Ustvarimo si mesto.

Če umetnost dojemamo tako, kot je predlagal Freud, torej kot simptom, v katerem se reflektirajo nezavedni procesi umetnikov, v tem primeru umetnic – tudi v primeru Mesta žensk, še bolj pa v primeru Rdečih zor (nad Mestom žensk) – lahko rečemo, da ideološko jedro obeh festivalov predstavlja nezadovoljstvo z družbenim spolom (gender) v katerega so ujete feministke. Feminizem je simptomatična ideologija, ki zadnja desetletja – vse od Simone de Beauvoir in njenega Drugega spola – predstavlja trend levoliberalnih politikov in pripadnikov anarhičnih družbenih skupin/trendov. Slovenija je v tem kontekstu naravnost obsedena s Simone de Beauvoir in njenim Drugim spolom.

Ljubljanski festival Mesto žensk je torej potekal pod geslom Ustvarimo si mesto – jasno, saj so ideologinje festivala hotele moškim nekaj sporočiti. Jedro všečnosti slogana je – tako kot vedno – v nezavednem. Ne da se sicer točno vedeti – špekulacija pa je legitimna – da so ideologinje festivala nezavedno podlegle želji oziroma apelu, da naj bi bila vas, za razliko od mesta (ki naj bi bilo žensko), prepuščena moškim. Feministke si v resnici res strašansko želijo – in to je njihov simptom – zasesti mesta moči in oblasti, in to v »mestu«, ne na »vasi«, torej na obrobju.  Feministke hočejo na vodilne družbene položaje – Alenko Bratušek že imajo, tu je še Anja Kopač Mrak, in »gospodaric (z bičem)« bi se še nekaj našlo po ministrstvih in direktoratih, da o fakultetah ne govorimo. Ve se, da feministke tarnajo, da ženske v družbi nimajo (prvega) mesta. Tudi aluzija na Simone de Beauvoir, in letošnji ponatis feministične biblije Drugi spol, je povsem legitimna. Namreč: če so v družbi na prvem mestu moški, si morajo ženske ustvariti (svoje, če že ne kar prvo) mesto – z (domnevnim) t. i. drugim mestom niso zadovoljne. Z večno žensko »drugostjo« je bila obsedena že Simone de Beauvoir. Zaradi te domnevne »drugosti« (in ne »prvosti«) je bil Drugi spol sploh napisan. To psihotično, tisoč strani obsegajočo »šephovino«, je omenjena »moškinja« pisala dve leti – in naposled izdavila: »Ženska se ne rodi, ženska se postane«.  Jasno, bi rekel Freud, in dodal, da je anatomija genitalij – moških in ženskih – usoda, pa tudi koncept koitusa (spolne združitve) je posledično natančno tak kakršen je: sado-mazohistične oziroma aktivno-pasiven, torej »dajajoče-sprejemajoč«.

Temeljni Freudov oziroma psihoanalitični atribut k mozaiku sociologije spolov je, da se moški v druži ne bi ne mogli, niti hoteli peteliniti, da ne rečem(o) »kurčiti«, če ne bi imeli penisa, torej takšnih (penetrirajočih) genitalij, kot jih imajo. In ženske po drugi strani ne bi bile ujete v moški pogled oziroma telesni narcizem, če ne bi bile »ne-cele«, torej brez tega fatalnega in za žensko fascinantnega priveska, ki lahko postane (»dajajoč«) »pristojek«. Ženska nemočnost in svojevrstna »sprejemajočost« je kompatibilna z moško »dajajočostjo«, tisto »dajajočostjo«, ki jo diktira anatomija genitalij.  

Že prve kritike Beauvoirinega Drugega spola, moške in ženske, so šle prav v smer, da ženske v družbi sploh niso druge, torej ne zasedajo drugega mesta. Ženske v družbi imajo svoje mesto, in moški natančno vemo, da je to mesto PRVO in nikakor drugo. Vse se (v resnici) vrti okrog žensk, res da lepih in feminilnih, ne pa možatih (faličnih) in – se opravičujem – grdih. Dikcija, da se svet res ne vrti okrog grdih (beri: ne dovolj lepih) žensk je seveda  neznosna in sprožila val nelagodja oziroma vihar ogorčenja. Nekatere resnice pač ne smejo biti izrečene/zapisana – v časih, ko ni več Janeza Ruglja, te resnica očitno izreka(m) samo še Roman Vodeb (ki ga feministke redno zažigajo na grmadi). Dotična (kruta) resnica pa je vendarle povsem legitimna: govoriti o prvem in drugem spolu (v človeški družbi) je hud konceptualni zdrs. Ženske v resnici (sploh) niso DRUGE, tako kot moški (sploh) niso PRVI.

Vendar – ker je tale (moj) »pogled« mnenjski, kljub temu, da se v ozadju nahaja korpus psihoanalitičnih argumentov (proti feminizmu in hkratni glorifikaciji ženske feminilnosti in lepote), je kruto nadaljevanje neizbežno.

Namreč: za Simone de Beauvoir se (neuradno) ve, da je bila mizogina lezbijka – uradno partnerstvo s Sartrom je bilo le krinka –, ki se je hudovala nad vso feminilnostjo žensk, ki so jo dotlej, večinoma pa tudi danes, pojmovali za normalno in naravno. Beauvoirina mizoginija je bila v resnici hujša, kot jo premore katerikoli moški antifeminist (npr. Freud, Weininger Rugelj ali moja malenkost). Neutrudno – na tisoč straneh – je, tako kot današnje feministke, skušala dokazati, kako je ženska neupravičeno drugi spol, moški pa prvi. Posmehovala se je iz paradigme zakonskega življenja, materinstvo je obsojala, češ da uničuje ženskam kariero – in jasno: svojih otrok ni imela. Moške semenčece je (po)imenovala/označevala kot klice, prevod bi lahko bil tudi bacili. Zarodek v materinem telesu pa parazit (zajedalec)!? Matere z veliko otroci oziroma mnogorodnice je t. r. zmerjala z izrazom matrona (vélika Mati) in celo (kura/kokoš) »nesnica«. Ženske, ki so se oziroma se neskončno zaljubljajo v moške, je obsojala. »Venerični drget«, torej orgazem, je po eni strani obsojala – ko pa je bilo treba blatiti moške, je rekla/zapisala, da se ne potrudijo dovolj za svoje ženske. Žensko hlinjenje orgazma pripisuje nesposobnim moškim, ne ve pa, da je pogosto ravno ženska glava, torej njene infantilne potlačitve, kriva za anorgazmičnost. Klasični koitus preko katerega žensk doživi orgazem, pojmuje kot akt nasilja (nad žensko), v katerem moški zmaga, saj žensko premaguje, jo penetrirajoče dominira. Moška pohota ji predstavlja nekaj najbolj obsojanja vrednega, njihov penis pa dojema kot nekaj najbolj nagnusnega, kar se je lahko pojavilo na tem svetu. Prav tako obsojanja vreden se ji zdi ženski mazohizem oziroma uživanje v njem. Frigidnost pripisuje moškim, in seveda ne ve, da največ frigidnosti, ki jo ženske občutijo v odraslosti, nastane v otroštvu. Pojav ženske psihoze pripisuje moškim in vstopu v zakonski »jarem«, in pri tem ne ve, da se gentsko predispozicionirana psihoza res pojavi med 18. in 22. letom – torej takrat, ko so s ženske v njenem času poročale. Ampak niso bili moški krivi za pojav ženske psihoze, pač pa kvečjemu ponesrečeno otroštvo in/oziroma genska predispozicija. V svojo kritikarsko držo do moških spontano in simptomatsko, torej dokaj nepazljivo projicira lastne nezavedne težave in probleme, torej potlačitve – npr.: zavidanje penisa, saj pravi, da moškem penis ženske ne bi odrezale (odstranile, kastrirale), pač pa bi ponižale njegovo (vse)mogočnost. Beauvoirjeva priznava (svojo zavist), da bi ženska »rada moškega pohabila tako, da bi mu odvzela njegovo prihodnost, projekte«.

Simone de Beauvoir, ki jo v mesecu oktobru feministke še posebej kujejo v zvezde – tudi na okrogli mizi posvečeni njej oziroma Drugemu spolu – je na vsak način hotela sesuti Freuda in njegov stebrni psihoanalitični koncept: Ojdipov kompleksa in fenomen kastracija, katere inherentni del je zloglasno (žensko) zavidanje penisa. Prav tisto zavidanje (penisa), zaradi katerega je tako specifično zapeljala svoje življenje, danes pa diktira armadi militantnih feministk. V objemu istega zavidanja se – po psihoanalitični logiki – dogaja cel fenomen družbene ideologije, ki se imenuje feminizem.

Tudi oba oktobrska festivala Mesto žensk in Rdeče zore (nad Mestom ženske) sta (simptomatsko in nezavedno) kontaminirana z logiko zavidanja (penisa) in/oziroma zgledovanja po moških. Feministke sporočajo, da niso zadovoljne s položajem svojega spola v družbi – čeravno se cel svet vrti okrog žensk. Njihovi aktivistični oziroma ideološki apeli so zadnje čase – ko so prav feministke prepoznane kot tiste, ki simbolno kastrirajo moške, kar je pogubno za družbo – usmerjenje »v bran vsakemu milimetru (do sedaj) priborjenega in javno nastopiti v imenu enakopravnosti«. Hec in hkrati žalostno pa je to, da večina žensk (sploh) ne razmišlja tako kot feministke, ampak svojega glasu pač ne povzdignejo, ker se jim zdi »brez veze«, iz feministk in njihovih zahtev pa se po drugi strani (tiho) posmehujejo.

Položaj žensk je morda res potrebno spremeniti, vendar ne po feminističnem diktatu – tako, da  ženske postanejo »moškinje« in na ta način simbolno kastrirajo moške. Položaj žensk bi bilo treba spremeniti tako, da jim v številnih življenjskih stiskah ne bi bilo treba postati oziroma igrati »moškinje«. Zato, da bi bile ženske (spet) srečne, je treba rehabilitirati (njihove) kastrirane može oziroma moške kot (populacijo) nasploh.

http://www.romanvodeb.com/

Ja, danes mora človek imeti dobre živce. Ko se izpostaviš, te ta "scena" hitro začne trgat. Nekam moraš spadat. Če si sam, ni dobro.

Za dobro jutro še misli koga drugega :-) https://www.casnik.si/vprasanje-je-kaj-bomo-napravili-z-moskimi/

https://www.youtube.com/watch?v=KvrUjDvWxDA ahaahah

Tole sodi zraven: http://www.rtvslo.si/mojvideo/roman-vodeb/scanje-na-vodeba-in-milivojevica/23526/

Nestrpno čakam, kakšno analizo, pa ne nujno od mojstra Vodeba, o spremembah, ki nastajajo v naravi, okolju, zaradi vseh izpustov človeka. Pri tem mislim na hormonske motilce, katere obliki hrane, vode, zraka sprejemamo ljudje nazaj in se filtrirajo ter usedajo v naše telo, možgane. Sicer pa čutim strah Vodeba, ker se pomen njegovega luleka izničuje, ki postaja vse bolj, le pipica in vnašalec semenčic, potem pa je izvržen iz družine, družbe, kot en "trot" pri čebelah. Ženske jemljejo vajeti v roke, ne samo feministke in to je dobro. Svet bo lepši, gre v pravo smer. (menjaj sliki, že dolgočasita)

Ženske v družbi imajo svoje mesto, in moški natančno vemo, da je to mesto PRVO in nikakor drugo. in pa: Ženske v resnici (sploh) niso DRUGE, tako kot moški (sploh) niso PRVI. - izjavi, ki nakazujeta več kot samo psihoanalitično, ali freudovsko logiko ... - nekaj kar nam pomaga, da stopimo ven, prestopimo. Da ne ostanemo (v) psiho-ho-tiki. Roman, moram se soglašati, lp.

Pljuvati čez Romana Vodeba - nova modna muha za samopoveličevanje? :-) Hej, saj ne, da bi se v vsem strinjal, tudi ne vedno in povsem z načinom, toda ob branju Romanovih zadev sem presneto velikokrat kako reč premislil. Ne za to, ker je to napisal mag. mag. Vodeb. Kdo je kaj napisal, mi je bolj ali manj vseeno. Bistveno je, da je kar nekajkrat iz besedila nekaj potrkalo v ta ali oni tesni prostorček, v katerem so se tiščale reči, za katere sem domneval, da ne sodijo v podobo o meni. Ali je tip narcisoiden nastopač ali mevžast mamin sinček je pri vsej zadevi popolnoma nebistveno, razen če raje kakor besedila kdo občuduje njegovo sliko. Šalo na stran - veselilo me bo brati konfrontacijo na ravni: "hej Romči, kaj pa X? Po metodi Y je bolj verjeten odgovor Z, kakor to, kar domnevaš ti, saj sem preizkusil hipotezo...". Tako bomo vsaj vsi imeli kaj od tega. Zgolj mojih 5 centov.

hahahaha. Kakšna samovšečnost. Prišel sem ti sem utrujat? Jaz sem tukaj že od avgusta, ker sem se z veseljem odzval vabilu uredništva in nisem semkaj pribežal z MMC-ja kot kak užaljen otročaj, kjer se že ves teden poslavljaš kot kaka nevesta. :D S svojim odzivom pa le potrjuješ kakšen primitiven nestrokoven ništrc si, obenem pa si mi dal kompliment, ki se ga niti ne zavedaš. Me veseli, da se ti zdim tako glup kot še šašav povrhu, ker če bi TI menil, da sem pameten, potem bi se nad seboj močno zamislil, tako pa vem, da razmišljam prav. Pozdrav v Vodebilijo, o absolutni vladar svojega malega sveta.

A sedaj si mi pa prišel še sem utrujat?! Tvoja pamet ni kos psihoanalitičnem načinu sklepanja in niti konceptom skozi katere bi vsaj približno razumel, zakaj "bakla (nikoli) ni (samo) bakla" (seveda za človeka, tistega po 3. letu starosti). "Nije žvaka zaseljaka", bi se glasil moj komentar na tvoje komentarje - oz.: "Kad dođe seljak u grad!" Osnovnih psihoanalitičnih konceptov ne štekaš, potem pa tukaj opletaš s svojo piškavo pametjo. Potem pa še sadistično uživaš, ko (misliš, da) me žališ. Ufff, ne samo, da si glup, i šašav si!

Najbrž se vsak razmišljujoč osebek, bodisi moški ali ženska, ob branju tegale errrm, ne vem niti kako bi poimenoval tole besnenje, vpraša s čim za vraga so se avtorju tako zelo zamerile neke 'moškinje', ki pač širijo svoje prepričanje, tako kot on širi svojega, čeprav je milo rečeno primitivno in nazadnjaško. Mene bolj kot 'nežni' tipčki in 'groba' ženščeta skrbijo kimajoča drobnica, slepi/polslepi/zaslepljeni sledilci in ostala bebava sodrga, a da ostane, pri tej temi, se mi zdi gospon dupli magistar precej vase zagledan, narcisoiden jadan osebek, ki vidi grožnjo v parih brkatih lezbačah in se ima za božji dar človeštvu, hkrati pa vidi kurce povsod in se tudi teh boji. Falusi ga s svojim očesom spremljajo povsod in mu preteče pljuvajo svojo lepljivo brozgo pod noge, da se komaj izogiba, ta pa kaže na njih. 'Lejte jih, lejte jih, povsod so!' Olabavi čoveče ... olimpijska štafeta je le bakla, in ne ogromen goreč kurac, krogi so le krogi, ki predstavljajo celine, ne petero požrešnih pizd. Marsikateri psiholog/terapevt /psihiater, bi ga po moje prav rad dobil mal čičat na kavč. Tista njegova o OI je bila fakin srhljiva zadeva za brat.

Roman, pa saj napake niti niso pomembne, važno je, kaj vsebina sporoča. Saj sem se ti opravičila. Ti si "rahel" dislektik, (poznam, imamo enega takega doma), jaz pa "rahlo" škratasta.

Vselej poudarjam - sem "rahel" dislektik, in delam ogromno pravopisnih/tipkarskih napak, ki jih za seboj niti ne vidim.

Viva ZKL :) Podvajanje imen, titul itd. ima nek pomen, ali ne? Saj poznate oni vic o Hasanu, ki je dobil dvojčka Mujo in Mujo... * ZKL - zdrava kmečka logika

Roman, hvala za razlago. Sem pa vseeno mislila, da bo brez slovničnih napak! Od študiranih se to pričakuje. (Se hecam, vsi delamo napake pri tipkanju...., študirani, neštudirani, pismeni, polpismeni...) P.S. No, če boš doktoriral, se podpiši z dr. dr. mag. mag. Roman Roman. (Se spet hecam, ker vidim, da si za hece.) Podpiši se tako kot se tebi zdi najbolje. Veš, Roman, jaz sem kmetica. (Pustimo to ob strani, da sem umetnica, pesnica, piska, aforistka, prerokinja, bioenergetičarka, radiestezistka....) Najbolj všeč mi je, ko razmišljam kot kmetica. Vse izhaja iz narave.Mi smo mikrokozmos v makrokozmosu. Če ti to kaj pove?

štulič, a se ti hecaš?

Zakaj imam "mag. mag."? Zato ker se menogi dvojni magistri tako podpisujejo. Meni že deset let očitajo, da nimam izobrazbe, ker se nisme podpisoval z mag. Sedaj imam na svoji osebni speltni strani iz principa "mag. mag." Samo ne vemm kaj bi bilo, če še doktoriram? Morda "dr. mag. mag."? Še dobro, da v SLO ni človeka, ki bi mi bil mentor.

Očitno je, da če uporabiš izraze kot so lejzbijke, seks z moškim se jim gnusi in feministke niso normalne ženske, spodbujanje sovražnega govora ali celo žaljenje za admina na MMC bebavega bebca, brez jajc, ki prakticira kunilingus s tistimi feministkami.

Ups, mag. mag. Roman Vodeb. Je to tako, ker je tako normalno, ali je to zaradi Gašparja Gašparja Mišiča? In, ja, oprosti moji direktnosti. Res ne želim biti žaljiva ali nesramna. Samo komentiram, ker imam čas. P.S. Morda sem malo bolj usekana, kot se zdi.

Roman, spet mi ni uspelo prebrati celotnega članka, a si mislim, da če mi nekaj ne uspe, potem že ni pomebno. (In verjetno ga sploh ne bom brala......) Dalajlama lepo pove: če želite nekaj zvedeti, a ne zveste, potem to pomeni, da vam ni treba vedeti.... (V tem smislu....) Sem pa prepričana, da si bil zelo razočaran nad ženskami!! Moški, ki je zadovoljen s sabo kot moški, ne pljuva po ženskah. Ne o normalnih, in ne o feministkah. To je moje mnenje. Feministke so pa, kar se mene tiče, zafrustrirane ženske, ki ne dobijo onega, kot si ga želijo. In kdor pljuva po njih, kar se moških tiče, očitno tudi ne dobi tistega, kar si želi. P.S. Saj nimam nič proti tebi, da ne bo pomote. Morda le droben nasvet, pusti ženske naj živijo svoje življenje, ti živi svojega, in tista, ki ji bo mar zate, bo zate taprava, ali pa je že. Predvidevam, da ja, glede na to, da si tak car!

Pozdravljen Roman, sem se preselil iz MMC, ker so me banali. Tale zbrisan blog sem moral prebrati na vsak nacin, zato sem se registriral tu na publishwall. :)

V tujino? Ja, bi lahko in so me tudi vabili. Vendar: to ne bi bilo moralno prav. Z mojim doktoratom ni bilo nič narob. Narobe je bilo to, da so se v izobraževalno institucijo (ISH) vtkali gejevsko-femimnistični aktivisti in aktivistke (Bogdan Lešnik, Vlasta Jalušič ...). Moralno ne bi bilo prav, da bi se jaz moralno izprijenim aktivistom uklonil. Oni oz. institucija se mi bo morala kvečjemu opravičiti. Mama me je imela rada, za fotra sem bil car ... in ... ne rabim doktorata, zato da bi bil sam sebi (narcistično) všeč.

Roman, potem pa pojdite delat doktorat drugam, v tujino - na Dunaj, v Zagreb, v Trst... ne pustite se mrcvariti tukaj. Poglejte, kaj lahko v tem trenutku naredite. :) Jaz se ne bi zabijala v fanatike. Tudi pisala ne bi o njih. Samo prijavila bi MMC na policijo ali na sodišče ali kamor pač sodijo.Mene so preganjali na internetu, ker sem pisala o tem, da pornografija ne sodi na bloge. Dala sem nekoga na Častno razsodišče. To je reklo, da ni razloga za to, da bi prispevek umaknili. Zato sem se nehala ukvarjati s tem. Potem je kasneje ta novinar po drugi strani izgubil tam službo... :) Vse se uredi, če preusmeriš pozornost in ne tolčeš po tistem, česar ne moreš spremeniti. Pač... fanatiki in primitivci so povsod. Da pa MMC ščiti fanatike sem ugotovila že pri Družinskem zakonu. Najbrž je urednik povampirjeni komunist ali kaj podobnega. Mene je življenje izučilo, da ne morem nikogar spremeniti in da opustim vsak boj proti nekomu, ker ne prinese nič, razen, da se sekiram. Tukaj, na PW-ju bomo zgradili močan medij, kjer bo lahko povedal vsak, kar si misli... Pogoj je, da ne žali in da ni primitiven. In potem bodo na koncu vsi prišli k nam. :)

Predvsem se gre strinjati z zaključkom. Odsotnost "očetovske figure" že kaže rezultate tudi širše v družbi. Če izvzamem boj po dominanci, ki se bije na periferiji pa mi ne uspe razvozlati mainstreamovske ideje zabrisovanja meje med sociološkima in celo biološkima spoloma. Čemu služi slednje? Ali gre res zgolj za spiralo učinkov večih zaporednih kratkoročnih interesov, ali pa je v ozadju morda razbrati kak - do sedaj spregledan - poriv? Roman, morda kako mnenje na to (morda malenkost rugljevsko) temo?

Video, ki so ga (na MMC) spet umaknili - ker ščitijo interese feminizma - je smešno grozljiv, ki nič ne pove o meni niti o Milivojeviću, pač pa o patosu feministične ideologije. Ignorirati feminizma pa ne morem! Zaradi feministične (in gejevske ideologije) mi niso pustili zagovarjati doktorata (pred 13 leti). Sesuli so mi vse poslovne projekte - zapreti sem moral firmo. Ko me eksistenčno ogrožajo - tega jaz nikoli ne delam - pa ni več šala. Take (likivdacijske) "pristope" se ne morejo več ignorirati!

Roman, mislim, da je treba imeti toliko dostojanstva in to ignorirat.

To bodo zbrisali, ko bodo branili sadistične femnistke, ki so to posnele. Ampak, le naj se vidi ves feministični patos.

Mene prav nič ne moti, pa naj bodo možače, če že tako želijo. Moja prav gotovo ne bo podlegla provokaciji ...

Slovenaki mediji... nič hudega, zato pa je prišel sem. :) Glede članka... nič novega, jaz sem sama že zdavnaj opazila, da se feminizem spreminja v fanatizem. Vsaka stvar pri nas gre na nož. Drugače pa... pa naj imajo mesto žensk... kdor hoče to spremljat, naj izvoli. Odkar imamo demokracijo, moramo imeti tudi ekstreme, ki so v vsaki družbi.

Malo dolg zapis, ki ga bom prebrala kasneje. A sem vseeno preletela, res, samo preletela, in sem dobila filing, da je pisec proti ženskam. Se opravičujem, dokler ne preberem celotnega članka. Ne gre se za možače ali za moškinje! Tudi se ne gre za ženače ali za ženskinje. Vsa stvar je v tem, kakšna energija prevladuje v osebi. Bodisi, da je ženska ali moški. Duša v telesu odloča, zakaj se pri kateri osebi grre. Duša je pa brezspolna. P.S. Imamo idealen primer pri otrokih, ki še niso zafrustrirani. Otroki se igrajo z vsemi. Se objemajo, lupčkajo, se držijo za rokce....Tako punčke kot fantki. Punčke s punčkami, punčke s fanti, fantki s fantki, fantki s punčkami. In če bi izhajali iz tega, bi razumeli, da je najpomebnejša ljubezen, ki jo imamo v sebi. In jo znamo deliti naprej.